Odtwarzaj
Poprzedni
Następny

6 czerwca 2017 / Komunikat w sprawie wcześniejszego wykupu części obligacji serii C

W związku z realizowaną procedurą wcześniejszego wykupu 7.000 obligacji serii C Medort S.A. („Emitent”), na podstawie uchwały Zarządu Emitenta nr 3/05/2017 z dnia 24 maja 2017 roku oraz warunków...

17 maja 2017 / Zmiana warunków emisji obligacji serii C i D

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 3/2017 i odbytych w dniu 17 maja 2017 r. Zgromadzeń Obligatariuszy obligacji serii C i obligacji serii D, Zarząd Medort S.A. informuje o...

25 kwietnia 2017 / Zarząd Medort S.A. informuje o zwołaniu Zgromadzenia Obligatariuszy.

Zarząd Medort S.A. informuje o zwołaniu Zgromadzenia Obligatariuszy Obligacji Serii C i D, które odbędzie się w dniu 17 maja 2017 roku o godzinie 10:00 w siedzibie Haitong Bank,...


Nasze sukcesy

 

  • 2016 – W kwietniu 2016 r. Grupa Medort sfinalizowała przejęcie niemieckiej spółki Richter Reha Technik GmbH z siedzibą w Thurnau w Niemczech (http://www.richter-reha-technik.de).
  • 2014 – Grupa Medort, zrealizowała sprzedaż na poziomie  61 mln euro, a wartość EBIDTA przekroczyła 6.5 mln euro.
  • 2014 – Podczas Targów Rehacare 2014 w Düsseldorfie, premierowe pokazy 30 nowości asortymentowych.
  • 2014 – Marki: Meyra, Vitea Care, Qmed i Memo zdobywają odbiorców w 65 krajach świata.
  • 2013 – rekordowy rok pod względem realizacji sprzedaży – 29,5 mln euro
  • Najlepsze wyniki sprzedaży w 2012 r. – ponad 21,5 mln euro
  • Unikatowy w branży synergiczny i zintegrowany model biznesowy obejmujący produkcję i dystrybucję hurtową i detaliczną
  • Lider rynku pod względem wartości sprzedaży – 18,7 mln euro skonsolidowanych przychodów w 2011 r.
  • Najszerszy zakres oferty handlowej na polskim rynku
  • Największa sieć kontrolowanych sklepów detalicznych – ponad 80 punktów handlowych w Polsce
  • Największy jednostkowy udział w rynku refundowanym w Polsce – około 13%, a w wybranych produktach 40%-50%
  • Potwierdzony know how w obszarze rozwoju przez przejęcia
  • Perspektywa wzrostu skali i znaczącego zwiększenia rentowności poprzez rozwój w obszarze detalicznym na rynku polskim, wejście na spenetrowane atrakcyjne rynki europejskie oraz dalszą integrację wewnątrz Grupy
  • Uznane w branży marki własne zaawansowanych produktów
  • Dystrybucja produktów wiodących światowych producentów na wyłączność
  • Polityka sprzedaży oparta na dywersyfikacji w ujęciu podmiotowym i geograficznym
  • Zrównoważony rozwój i malejące uzależnienie od polskiego systemu refundacji dzięki rosnącej sprzedaży eksportowej do kilkudziesięciu krajów świata
  • Doświadczona, kompetentna i nowoczesna kadra zarządzająca, częściowo zaangażowana w akcjonariat Spółki.
  • Wysoki stopień zaawansowania technologicznego produkowanego sprzętu, na poziomie standardów światowych
  • Własny wyspecjalizowany Dział Badań i Rozwoju i zakład produkcyjny, pozwalający na bieżące wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i produktów odpowiadających aktualnym potrzebom rynku
  • Opatentowane nowatorskie rozwiązania w zakresie sprzętu ortopedyczno-rehabilitacyjnego